- Selam.
- Beni ancak tanımanızı istediğim gibi tanırsınız, "kendin olsana lan biraz niye yapmacık görünmeye çalışıyorsun" gibi eleştirilerden uzağım öncelikle. Duygularını dışarı yansıtan bir tip değilim pek.
- Twitter'ın 140 karakterle insanı kesmemesinin doğal sonucu olarak buradayım.
- Küçük hesapların peşinden koşan bir insan olarak tanımlayabilirim kendimi; "ehe, kısa günün kârı lan" benim için büyük bir mutluluktur örneğin. Ne de olsa "kendimi durduracak değilim."
- Saman altından zürafa yürütüyorsun derdi hocalarım, iyi demişlerdi.
- Küçüklüğümden beri küçük parçalara ilgi duymuşumdur hep, her şeyin minyatürü güzel bence zaten.
- Siyasi görüşüm yoktur.
- Müzik önemlidir.
- Şimdilik bu kadar. (Yazmaya devam edersem böyle birbirinden kopuk maddeler sıralamıycam, genel izlenimlerime biraz saçmalık katar ortaya karışık bir şeyler sererim.)
- Yazmaya devam edip etmeyeceğimi zaman gösterecektir.
- Sevgilerimle. (2.maddenin 2.cümlesiyle alakalı olarak, bunu söylerken bile huylanıyorum o derece)
18 Haziran 2010 Cuma
Ben
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Dostum kendinden çok güzel bahsetmişsin. Güzel yazılar bekliyorum senden, ışığın çok yüksek.
YanıtlaSilHarbi mi? Devam ettiricem, teşekkür ettim.
YanıtlaSilblog bile kesmiyor bazen saatlerce konuşmak da. twitter da kimmiş.
YanıtlaSilkelimeler elinde ahenkle dans ediyor gibi. dilerim yazmaya devam edersin. ve hosgeldin
Haklısınız kesinlikle. Twitter hiçbir şey aslında. Umarım devam ederim yazmaya. Sizin gibi duayen blog yazarlarından bu tür yorumlar almak hoş doğrusu. Teşekkürler...
YanıtlaSilYAZ.
YanıtlaSil